نوشته شده توسط : فهیمه

هتل پارسیان کیش:

هتل 3 ستاره پارسیان در سال 1374 در جزیره زیبای بنا شده است. این هتل در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون قرار دارد. هتل پارسیان کیش 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل نزدیک به دریا می باشد و یکی از دلایل معروف بودن این هتل می توان به دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی در خدمات و امکانات مناسب آن اشاره کرد. در اطراف این هتل چشم انداز های زیبا و بی نظیر وجود دارد که این خود به تنهایی به جاذبه های این هتل می افزاید. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. آپارتمان های دو خوابه هتل پارسیان کیش در میان هتل های جزیره کیش بی نظیر و بی همتا است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

_پارسیان_کیش.jpg

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها، آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی،اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

_پارسیان_کیش_1.jpg

_پارسیان_کیش_2.jpg

_پارسیان_کیش_3.jpg

_پارسیان_کیش_4.jpg

هتل پارمیس کیش

_پارمیس_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png   

نوع هتلهتل پنج ستاره گريد B       تعداد اتاق ها : 168

آدرس : كيش ،میدان پردیس

 

هتل پنج ستاره ی پارمیس اقامتگاهی مجهز در جزیره زیبای کیش است. با موقعیتی در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است.. اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره میباشد که هم از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و دارا بودن امكاناتي چون:سالن بيليارد - استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق، پیشرو در میان هتلها میباشد. هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى خدمات رايگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت، سرو ميوه و آب معدني در عصر، استخر و سونا و جكوزي و سرو چاي و قهوه در اتاق مي باشد.

مطالب مرتبط:

تور کیش شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

 هتل ستاره طلایی کیش

_ستاره_طلایی_کیش.jpg

هتل 3 ستاره ستاره طلایی یکی از هتل های زیبای جزیره کیش می باشد که از مراکز خرید کمی دور است. امکاناتی که هتل برای میهمانان عزیز خود فراهم کرده است سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران را فراهم میکند. این هتل از آرامش خوبی برخوردار است و و میمانان می توانند تعطیلات خوبی را با تور کیش سپری کنند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

_ستاره_طلایی_کیش2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش1.jpg

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

_ستاره_طلایی_کیش3.jpg

 

  هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل سه ستاره گريد T         تعداد اتاق ها : 60

آدرس : کیش،میدان ساحل،روبه روی بازار زیتون

 

هتل 4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران مهیا سازد.

 

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 مت می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

 

_هلیا_کیش_1.jpg

_هلیا_کیش_3.jpg

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش در خیابان میر مهنا, در بلوار خاتم الانبیا,  برای خانواده های سپاه واقع شده است.

هتل خاتم کیش جز هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش است, این هتل دارای محوطه ای سر سبز و آرام و دور از هیاهو با ارائه بهترین خدمات و قیمتی خوب میباشد. این هتل با حضور پرسنل خوب به صورت 24 ساعته میزبان میهمانان عزیز تور کیشهستند. هتل خاتم کیش با توجه به قیمت و خدمات کامل, اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور کیش شده است, همچنین بازار عرب های کیش در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارد.

امکانات هتل خاتم کیش:

اتاق های مناسب ( 28 اتاق, 78 تخت, TV و ... ) , بهترین رستوران برای مسافران تور کیش, کافی شاپ, اینترنت با سرعت و صندوق امانات.

 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به نزدیکی آن به بازارها و مکان های تفریحی کیش اشاره نمود. طراحی این مجموعه به صورت سه بلوک مجزا می باشد که در 2 طبقه به صورت پلکانی بنا شده است و مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد.  همچنین در مقابل این هتل کارتینگ اتومبیلرانی واقع شده است. هتل دریا دارای اتاق های 2 و 3 تخته با امکانات صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد .

از امکانات هتل دریا کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت و ... برای مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل داریوش کیش 

هتل 5 ستاره داریوش کیش که با الهام گرفتن از تخت جمشید بصورت سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است. از نظر موقعیت مکانی در سواحل شرقی خلیج همیشه فارس با معماری بی‌نظیر در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند. 

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى,  روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را در هتل داریوش سپری کنند.

 

هتل شایگان کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش از جمله هتل های لوکس جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد .

 

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

 تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل خاتم کیش  

یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش, هتل خاتم کیش است.

هتل خاتم کیش در خیابان میر مهنا واقع در بلوار خاتم الانبیا در فضایی سر سبز و دنج و جدا از هیاهو و شلوغی با 28 اتاق و 78 تخت بنا شده است. هتل خاتم کیش با حضور پرسنل مجرب و ارائه خدمات خوب، با قیمتی مناسب میزبان میهمانان تور کیش میباشد. این هتل برای خانواده های سپاه در نظر گرفته شده است. امکانات خوب موجود در هتل با توجه به قیمت مناسب به مسافران عزیز تور کیش پیشنهاد میشود. هتل خاتم کیش به بازار عرب های کیش نزدیک است و گزینه خوبی برای خرید میهمانان تور کیش میباشد.

 امکانات ارائه شده در هتل خاتم کیش شامل: رستوران با ارائه بهترین غذاهای ایرانی، کافی شاپ با متنوع ترین نوشیدنی های تازه برای میهمانان تور کیش, اینترنت و صندوق امانات و... میباشد.

هتل پارسیان کیش

هتل ۳ ستاره پارسیان کیش دارای چشم اندازی زیبا و موقعیت مکانی منحصر بفرد است و در قلب جزیره ی کیش قرار گرفته است . هتل پارسیان کیش در میان دو بازار بزرگ و نزدیک به ۴ بازار معروف دیگر قرار گرفته است . تالار شهر کیش که محل برگزاری جشنواره ها و کنسرت های موسیقی است در مجاورت آن قرار دارد. از دیگر ویژگی های  هتل پارسیان کیش می توان به فاصله بسیار کم آن با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب اشاره کرد. فاصله ی هتل پارسیان تا فرودگاه کیش ۱۰ دقیقه و تا مراکز خرید ۵ دقیقه است. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.
 
 
تمام اتاق های هتل پارسیان به صورت سوئیت های بزرگ و تمیز هستند.
عبارتند از : سالن كنفرانس ، لابي ، پارك كودكان ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل ، اينترنت در لابي ، فضاي سبز ، پاركينگ سرپوشيده ، اينترنت در واحد ، نمازخانه ، تاكسي سرويس ، لاندري ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت ,فروشگاه و غرفه.
امکانات رفاهى هتل پارسیان کیش عبارتند از : رستوران که در طبقه اول هتل قرار گرفته است . فست فود که در محوطه هتل می باشد. کافی شاپ که در لابی هتل قرار گرفته است. سالن کنفرانس که ظرفیت ۱۳۰ نفر را دارد و دارای تجهیزات کامل است. سالن زیبایی بانوان ، خشک شویی ،اجاره ی اتومبیل و کافی نت که در طبقه ی همکف هتل قرار دارد و مجهز به اینترنت پر سرعت است.مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارسیان میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.
 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

 تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ ایجاد شده است. این هتل ساحلی است. هتل گاردنیا دارای ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور کیش می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره نمود. همچنین این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به میهمانان تور کیش خود ارایه میدهد. این هتل تا فرودگاه جزیره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد.

 آدرس هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گاردنیا کیش , معرفی هتل های 2 ستاره کیش , هتل های 2 ستاره کیش , امکانات هتل های 2 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل دیدنیهای کیش

_دیدنیهای_کیش_1.jpg

هتل دیدنیهای کیش در شمار هتل های  3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل که به صورت ویلایی ساخته شده است و در ساحل جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل دیدنیهای کیش در کنار بازار مرجان قرار دار از این رو برای گردشگران تور کیش که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است. از جذابیت های این هتل می توان به اجرای موسیقی زنده در رستوران معروف این مجموعه اشاره کرد که باعث می شود مسافران تور کیش از هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. این هتل شامل 28 سوئیت و 112 تخت می باشد. از جمله امکانات ویژه هتل دیدنیهای کیش برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده برای مسافران تور کیش ، لاندري، فضاي سبز، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و...

_دیدنیهای_کیش_2.jpg

_دیدنیهای_کیش_3.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیدنیهای کیش ,معرفی هتل های 3 ستاره کیش , مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش , امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش در سال 1388 ساخته شده است و این هتل 3 ستاره در 4 طبقه و 72 اتاق بنا شده است.این هتل واقع در قلب مرکز تجاری و تفریحی کیش است.تنوع اتاق ها و سوئیتها در هتل سارا کیش قدرت انتخاب مسافران تور کیش را بالا میبرد. شما می توانید یکی از 3 باب اتاق سینگل یا 52 باب اتاق دوتخته یا 11 باب اتاق 3 تخته و یا یکی از 6 باب سوییت رویال را برای اقامت و حضور آرامش بخش خود در هتل انتخاب کنید.از طرفی دسترسی آسان به بازارها نظیر پردیس 1 و 2، مرکز تجاری پانیذ،هایپر مارکت و نزدیکی به دریا، اسکله،اماکان تفریحی و گردشگری از ویژگی های این هتل 3 ستاره می باشد.

 sara.jpg

هتل شایلی کیش

shailikish.jpg

هتل شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ احداث شده و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه در جزیرهکیش انجام شده است. این هتل  3 ستاره دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر کادر آموزش دیده آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 shailikish1.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 3 ستاره کیش ,معرفی هتل های 3 ستاره کیش , مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش , امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

 

 

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره کیش , معرفی هتل های 4 ستاره کیش , مجلل ترین هتل های 4 ستاره کیش , امکانات هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ترنج کیش

 

آدرس

کیش - میدان جاسک - ابتدای جاده جهان

امکانات

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، اینترنت در لابی،

توضیحات

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است .

دلایل انتخاب

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا – ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد.در ساخت این مجموعه تمام تلاشهای انجام گرفته گروه مهندسین سازه ، مشاور ، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل دوستار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد و از میهمانان گرانقدر هم انتظار می رود با توجه به اینکه اعتقاد عوامل مجموعه بر این است که شما در اصل میهمان طبیعت هستید موارد حفظ محیط زیست را کامل و جامع عمل نمایید. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و...

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

شما می توانید در تور کیش در بهترین هتل های آن اقامت کنید و از جاذبه های دیدنی آن دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 هتل شایان

11.jpg  

     

نوع هتل5 ستاره تاپ        تعداد اتاق ها : 140

آدرس : کیش،ابتدای بلوار رودکی  

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید

4.jpg

5.jpg

 12.jpg

 مطالب مرتبط:

تورهای کیش مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

 هتل سان رایز کیش

_سان_رایز_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png     

نوع هتلهتل سه ستاره       تعداد اتاق ها : 49

آدرس : کیش ،مقابل پردیس دو

هتل سه ستاره سان رایز کیش در سال 1383 در 4 طبقه با 2400 متر مربع زیر بنا واقع در قلب مراکز تفريحی و خريد،و در نزدیکی بازارهای پردیس 1و2 واقع گرديده است این هتل از لحاظ دسترسی به مرکز جزیره کیش موقعیت خوبی دارد نرخ ها علی الحساب می باشد و احتمال افزایش نرخ در ایام خاص وجود دارد.

هتل آبادگران کیش

_آباد_گران_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل دو ستاره          تعداد اتاق ها : 65

آدرس : کیش،خیابان پروین اعتصامی،هتل آبادگران

 

مجموعه ی هتل آبادگران کیش به صورت کاملا مجهز و زیبا میباشد.قسمت این هتل نسبت به قیمت هتل های کیش مقرون بصرفه  بوده و محيطي آرام و دلپذير براي آن دسته از مسافريني كه هزينه براي آنها مهم است فراهم آورده است. موقعیت جغرافیایی هتل ساحلی میباشد که امکان لذت بردن از تفریحات دوچرخه سواری در کنار دریا و سرو غذا در رستوران میر مهنا را برای مسافران اسان کرده است. از ديگر امكانات اين هتل: کافى شاپ - لاندرى - مينى بار و صندوق امانات مي باشد. میهمانان میتوانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت بپردازند. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد که از لحاظ موقعیت مناسب میباشد. این مجموعه به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد

نرخ ها علی الحساب می باشد و احتمال افزایش نرخ در ایام خاص وجود دارد

 

_آبادگران_کیش.jpg

_آبادگران_کیش1.jpg

_آبادگران_کیش2.jpg

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تورهای کیش مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , هتل های کیش , معرفی هتل های کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های هتل ایران کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های 5 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش,امکانات هتل 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان هتل پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. مهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید .این هتل 3 ستاره با داشتن ۱۵۲ اتاق با چشم انداز زیبا که ظرفیت این اتاق ها معادل ۱ تا ۵ نفر می باشد پذیرای گردشگران تور کیش است .در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در میدان امیرکبیر جزیره کیش یکی از هتلهای مطرح چهار ستاره کیش واقع شده است.همچنین هتل آنا کیش دارای حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز اختصاصی می باشد که میهمانان تور کیش می توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند .

امکانات هتل آنا کیش:

ترانسفر فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، یک شب شام رایگان در هتل داریوش ، تخفیف پارک دلفینها و پرندگان ، تخفیف کشتی تفریحی کیش رز میباشد.از امکانات رفاهی و تفریحی هتل آنا کیش می توان به استخر، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، پيست دوچرخه سواري ، سالن بدن‌سازي ، سالن بيليارد و سالن ورزشي اشاره کرد .

سایر خدمات هتل آنا کیش شامل تلفن ، اينترنت ، تلويزيون ، یخچال ، تهويه مطبوع كامل‌ ، سرويس فرنگي ، سشوار ، ماهواره ويدئو و راديوي مركزي ، کافي شاپ ، رستوران ، لابي ، مينى بار ، روم سرويس‌ ، خانه داري ۲۴ساعته ، سالن برگزاري مراسم ، تالار كنفرانس ، تالارهاي چند منظوره ، خدمات لباس‌شويي ‌و خشکشويي ، خروجي اضطراري‌ ، برق اضطراري‌ ، پله اضطراري‌ ، سيستم اطفاي حريق ، صندوق امانات ، اجاره ماشين ، تاکسي سرويس ، پارکينگ ، فروشگاه در هتل ، گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در هتل آنا کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

هتل آرا کیش

هتل آرا كیش ، قبلا با نام هتل آرام بوده و در سال ۱۳۹۱ اقدام به بازسازی نمود که از هتل دو ستاره به سه ستاره معمولی ارتقاء پیدا کرد. فاصله این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه کیش ۶٫۸ کیلومترمی باشد. همچنین هتل آرا، به خاطر نزدیکی به مراکز مهم خرید، مثل پردیس ۱ و ۲ و بازار مرکز تجاری کیش (که از اصلی ترین بازارهای جزیره زیبای كیش می باشند)، مورد توجه می باشد.

هتل آرا دارای ۶۰ اتاق و در مجموع ۲۰۰ تخت می باشد. اتاق های این هتل، شامل دو تخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. تمامی اتاق ها نیز مجهز به حمام ، سشوار، یخچال ، تلفن و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد.هتل آرا، جزء هتل های قدیمی و  ارزان قیمت جزیره كیش می باشد از طرفی دسترسی به دریا و اسكله نیز با ۱۰ دقیقه پیاده روی به آسانی میسر می شود. مسافران عزیز تور کیش که به دنبال هتلی معمولی با قیمتی ارزان هستند هتل آرا را به آنان پیشنهاد میدهیم.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

جت اسکی کیش

یکی از بهترین تفریحات جزیره زیبای کیش جت اسکی کیش است. جت اسکی کیش سرشار از سرعت و هیجان بر روی آب های خلیج فارس جز لذت بخش ترین لحظات برای گردشگران تور کیش میباشد. این ورزش با بهترین جت اسکی ها از نظر سیستم و قدرت موتور ، تفریحی خاطره انگیز را برای میهمانان عزیز تور کیش ایجاد خواهد کرد.

 

شرايط دريافت جت اسکی کیش برای مسافران تور کیش 
1. به افراد كمتر از 20 سال جت اسکی داده نمیشود مگر با همراهی مربی كلوپ و يا همراه بالای 20 سال اجاره كننده
2. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيری ميشود.
3.  ظرفيت جت اسكي تا 2 نفر ميباشد
4. پوشيدن جليقه نجات برای گردشگران عزیز تور کیش الزاميست
5.  به يك گروه، دو دستگاه جت اسكی بطور همزمان داده نميشود.
7. پر كردن فرم مربوطه و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها.

لاک پشتهاي دريايي کیش

لاک پشتهاي دريايي کیش از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند .لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز در خلیج فارس وجود دارد.  لاک پشت های دريايى در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند وجود این لاک پشت ها براي بقاي نسل بشر لازم است. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به حيات گذاشته اند .لاک پشتها  ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده و آنها براي تنفس به سطح آب میایند و در هنگام تخم گذاری برروی سواحل میایند. لاک پشت های دريايى  معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند.لاک پشتهاي دريايي کیش یکی از جاذبه های گردشگری کیش است .که مسافران تور کیش می توانند لحظات خوبی را در آنجا سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در نزدیکی از ساحل زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار تاسیس شده است. این هتل 3 ستاره زیبای کیش از 50 اتاق و 140 تخت خواب و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد.یکی از دلایل انتخاب هتل تاپ رز کیش مسافران تور کیش موقعیت ان است که روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا و در فاصله 10 دقیقه به صورت پیاده روی تا مرکز خرید پانیذ واقع شده است.

امکانات هتل تاپ رز کیش :

رستوران این هتل شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا و دل پذیر، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر می باشد این هتل در 24 ساعته شبانه روز با کادری مجرب اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیش ,معرفی هتل های 3 ستاره کیش , مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش , امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ساحلی دیدنیها کیش

هتل ساحلی دیدنیها کیش در کنار دریای زیبای خلیج همیشه فارس با ساحل اختصاصی و از جمله پر طرفدار ترین هتلهای مشهور و با قدمت اما بازسازی شده جزیره کیش می باشد این هتل به خاطر کادر مجرب و مهمان نواز و کیفیت خوب سرویس دهی بین مسافران تور کیش مشهور و جز بهترین هتل های سه ستاره کیش شده است. یکی دیگر از دلایل انتخاب مسافرانتور کیش نزدیک بودن به بازار مرجان و اماکن گردشگری شهر کیش و دارا بودن رستوران با کیفیت و معروف که با غذاهای مختلف و با کیفیت و موزیک زنده می باشد.کلیه واحد های هتل به صورت ویلایی و با طراحی مشابه و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد های هتل بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل سه ستاره تاپ را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ساحلی دیدنیها کیش ,معرفی هتل های 3 ستاره کیش , مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش , امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش در سال 1388 ساخته شده است و این هتل 3 ستاره در 4 طبقه و 72 اتاق بنا شده است.این هتل واقع در قلب مرکز تجاری و تفریحی کیش است.تنوع اتاق ها و سوئیتها در هتل سارا کیش قدرت انتخاب مسافران تور کیش را بالا میبرد. شما می توانید یکی از 3 باب اتاق سینگل یا 52 باب اتاق دوتخته یا 11 باب اتاق 3 تخته و یا یکی از 6 باب سوییت رویال را برای اقامت و حضور آرامش بخش خود در هتل انتخاب کنید.از طرفی دسترسی آسان به بازارها نظیر پردیس 1 و 2، مرکز تجاری پانیذ،هایپر مارکت و نزدیکی به دریا، اسکله،اماکان تفریحی و گردشگری از ویژگی های این هتل 3 ستاره می باشد.

 sara.jpg

هتل شایلی کیش

shailikish.jpg

هتل شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ احداث شده و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه در جزیرهکیش انجام شده است. این هتل  3 ستاره دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر کادر آموزش دیده آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 shailikish1.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 3 ستاره کیش ,معرفی هتل های 3 ستاره کیش , مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش , امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

 

 

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره کیش , معرفی هتل های 4 ستاره کیش , مجلل ترین هتل های 4 ستاره کیش , امکانات هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان هتل پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. مهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره کیش , معرفی هتل های 4 ستاره کیش , مجلل ترین هتل های 4 ستاره کیش , امکانات هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

کارتینگ کیش

یکی از منحصر بفرد ترین مراکز تفریحی و ورزشی جزیره زیبای کیش، کارتینگ کیش می باشد. کارتینگ کیش مسافتی حدود طول ۸۰۰ متر را شامل میشود، از این رو لقب بزرگ ترین پیست خاورمیانه را به نام خود کرده است.

ورزش کارتینگ جز مهیج ترین رشته های اتومبیل رانی است که از بین اتومبیل رانان اول میتوان به شوماخر اشاره کرد. گردشگران عزیز تور کیش با حضور در پیست کارتینگ کیش میتوانند لذت بخش ترین رانندگی را داشته باشند. پیست کارتینگ کیش مجهز به موتورهای 4 چرخ ATV و ماشین های کنترل از راه دور میباشد. 

 گردشگران محترم میبایست برای شرکت در کارتینگ کیش شرایطی از جمله : " حداقل سن برای استفاده از کارتینگ 10 سال و حداقل قد 140سانتی متر و همچنین حضور والدین مسافران تور کیش زیر 16 سال " را رعایت کنند و با اتومبیل رانی در این پیست لحظاتی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را در سفر خود به این جزیره زیبا ثبت کنند. 

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کارتینگ کیش , جاذبه های گردشگری کیش , بهترین جاذبه های گردشگری کیش , مکان های گردشگری کیش , جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

پارک ساحلي مرجان کیش

پارک ساحلي مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، يکي از زيباترين مراکز ديدني کيش است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساکنين جزيره اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کيش لذت مي برند.

آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب پارک ساحلي مرجان فرصت مناسبي را براي شما مسافران تور کیش بوجود مي آورد که فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزيره کيش از اين منطقه که داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن کنيد.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلي مرجان کیش،جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل تماشا کیش

یکی از هتل های سه ستاره کیش، هتل تماشا کیش میباشد که در سال 1377 در زمینی به مساحت 15.000 مترمربع افتتاح گردید و همچنین در سال 1391 با ارائه بهترین خدمات رفاهی بازسازی شد.

این هتل دارای 60 سوئيت آپارتمان و 216 تخت میباشد که در این هتل امکانات رفاهی با توجه به قیمت مناسب و اقامتگاهی خوب برای میهمانان عزیز تور کیش است.

در هتل تماشا کیش با حضور بش از 20 پرسنل مجرب و آموزش دیده و مسافت مناسب هتل نسبت به مراکز خرید و گردشگری ( حدود 10 دقیقه تا فرودگاه و حدود 8 دقیقه تا بازار ) سعی بر ایجاد اقامتگاهی خوب برای مسافران عزیز تور کیش دارد. از این رو میهمانان محترم تور کیش علاوه بر بهره بردن از امکانات مناسب هتل با قیمتی خوب میتوانند از استقبال فرودگاهی و تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها نیز استفاده کنند. 

امکانات هتل تماشا کیش :

 لابی - رستوران: ارائه صبحانه و نهار و شام با کیفیت خوب و همچنین غذاهای ایرانی متنوع  - کافی شاپ: کافی شاپ غروب در لابى هتل انواع نوشیدنی های تازه را برای مسافران تور کیش فراهم کرده است - نمازخانه، لاندری، TV (ماهواره)، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ.

 میهمانان عزیز تور کیش، با اقامت در این هتل با قیمت مناسب لحظاتی به یاد ماندنی و سفری خوش در جزیره زیبای کیش خواهند داشت.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش , , معرفی هتل های 3 ستاره کیش , مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش , امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ترنج کیش

 آدرس

کیش - میدان جاسک - ابتدای جاده جهان

امکانات

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، اینترنت در لابی،

توضیحات

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است .

دلایل انتخاب

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا – ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد.در ساخت این مجموعه تمام تلاشهای انجام گرفته گروه مهندسین سازه ، مشاور ، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل دوستار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد و از میهمانان گرانقدر هم انتظار می رود با توجه به اینکه اعتقاد عوامل مجموعه بر این است که شما در اصل میهمان طبیعت هستید موارد حفظ محیط زیست را کامل و جامع عمل نمایید. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و...

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

شما می توانید در تور کیش در بهترین هتل های آن اقامت کنید و از جاذبه های دیدنی آن دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 مطالب مرتبط:

تورهای کیش مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره کیش , لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش , مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش , هتل ترنج کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل ترنج کیش

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره  ترنج در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است.سوئیتهای این هتل ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ‎که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و ‏بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است .

 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏ ‏

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترانسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ 
موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎ 

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت این هتل دریایی تحقیقات عظیمی گرداگرد جزیره زیبای کیش انجام شده است و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎ اختلاف سطح شدید پس از 1000 متر در دریا ایجاد یک موج شکن طبیعی نموده است که همین امر باعث گردیده تا هیچگاه این محدوده موج شدید ‏یا طوفان نداشته باشد‎.‎ 

سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می شود می توان به وجود آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس اشاره کرد. ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای 160 اتاق در انواع اتاقهای استاندارد, دولوکس, سوئیت, رویال میباشد که هر کدام  با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان تور کیش خود ارائه می کند
امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... می باشد. قابل ذکر است این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است 
ماساژورهای تایلندی هم در هتل مارینا کیش مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کنند.
اتومبیل های روز دنیا از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش در بخش رنت کار است که می توانید با اجاره یکی از این اتومبیل ها، در جاده های زیبای اطراف جزیره کیش رانندگی کنید.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند  شوند.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های 5 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش,امکانات هتل 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

پارک ساحلی سیمرغ کیش

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری جزیره پارک ساحلی سیمرغ کیش با مساحتی حدود 15000 مترمربع می باشد .

پارک ساحلی سیمرغ کیش در ضلع جنوب شرقي جزیره زیبای کیش میباشد. از این رو با توجه به فاصله کم این پارک تا هتل های مارینا پارک و سیمرغ و مرکز گردشگری و تفریحی دلفیناریوم نظر اکثر مسافران عزیز تور کیش را به خود جلب کرده است.

 با توجه به امکاناتی از جمله: فضاهايي برای بازي كودكان و فضاهاي ورزشي (زمين بدمينتون ، پينگ پنگ ، پيست اسكيت) لحظاتی لذت بخش را برای میهمانان تور کیش فراهم میکند. همچنین  گردشگران تور کیش میتوانند با دوچرخه سواری و پیاده روی در محوطه سرسبز و زیبای پارک ساحلی سیمرغ کیش اوقات خوبی را در ساحل خلیج فارس داشته باشند.

 

 مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش،پارک ساحلی سیمرغ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل گراند کیش

یکی از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره گراند کیش است که از نظر موقعیت مکانی خوبی برخودار است. هتل گراند کیش دارای اتاق هایی خوب با امکانات خوب نظیر ميني بار ، سشوار در حمام ، تهويه مطبوع ، تلویزیون ، صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور کیش می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر ، ماساژ, آبگرم, سالن ورزش و ... که مخصوص مسافران تور کیش می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای خوشمزه و چايخانه سنتي در فضایی زیبا و دل نشین و همچنین کافي شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش می باشد. این هتل امکانات خوب و آرامش را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گراند کیش:

ترانسفر رفت, رستوران ، چايخانه سنتي ، کافي شاپ مخصوص مسافران تور کیش  , اینترنت ، پارکینگ ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، آسانسور , تاکسي سرويس ، لاندري ، رم سرويس,  استخر ، ماساژ, آبگرم, سالن ورزش و ... که برای مسافران تور کیش می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , هتل گراند کیش , مجلل ترین هتل کیش، امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازارهای قدیمی کیش محسوب می شود که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع در 2 طبقه بنا گردید. این بازار از 310 غرفه تشکیل شده است. که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم آن اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش به شمار می رود. بازار ونوس تقریبا قدمتی 15 ساله دارد. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و زمینه فعالیت غرفه‌ها بیشتر پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی و مشاور املاک می باشد. در بازار ونوس همچنین یک رستوران و یک کافی شاپ برای استراحت گردشگران تور کیش وجود دارد. این بازار در نزدیکی بازار مریم قرار دارد.

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

 

 

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید کیش با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی احداث شده است و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که با اسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند. این بازارچه ها با یك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند. در این بازار کالاهایی نظیر پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... به گردشگران تور کیش ارائه می گردد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش ,بهترین مراکز خرید کیش, مکان های خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل تور کیش در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش در جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است، به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های 5 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش,امکانات هتل 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در سال 1376 احداث گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد. هتل فانوس دارای فضای سبز مناسبی برای اقامت و استراحت مسافران تور کیش می باشد. این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز مکان ها و تفریحات ورزشی را در نظر گرفته است . هتل فانوس یکی از هتل هایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد . این هتل تقریبا دور از مرکز جزیره قرار دارد و باید مسافتی را برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی طی کرد ولی در عوض سکوت و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به همراه دارد.

از امکانات هتل فانوس کیش می توان به لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ... برای اقامت و راحتی گردشگران تور کیش اشاره نمود.

هتل فانوس کیش

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش جزء هتل های یک ستاره کیش محسوب می شود و از نظر موقعیت مکانی درست روبروی بازار پردیس 2 قرار دارد. این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد امکانات خوبی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد. این هتل بسیار نزدیک به بازارهای پردیس 1 پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش می باشد و یکی از امتیازات هتل آرا برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به دریا می باشد. هتل آرا کیش متشکل از 60 اتاق و 200 تخت خواب می باشد.

از امکانات هتل آرا کیش می توان به لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و ... برای گردشگران تور کیش اشاره نمود.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 2 ستاره کیش , معرفی هتل های 2 ستاره کیش , هتل های 2 ستاره کیش , امکانات هتل های 2 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ... برای میهمانان تور کیش می باشد

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره کیش , لوکس ترین هتل های 4 ستاره کیش , مجلل ترین هتل های 4 ستاره کیش , امکانات هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل بین المللی پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش از سال 1385 تاسیس شد و یکی از پرخواهان ترین هتل های پنج  ستاره کیش می باشد. این هتل از مدرن ترین و پیشرفته ترین  هتل های جزیره  است، که در لوکیشنی عالی، نزدیک به مراکز خرید و مناطق گردشگری و تفریحی می باشد.هتل بین‌المللی پارمیس کیش  از لحاظ کیفیت سرویس دهی و برخورد مناسب پرسنل , تنوع اتاقها , موقعیت مکانتی هتل،  و برخوردار بودن از امکانتی رفاهی با کیفتی عالی و بیشتر طرفدارن تور کیش  زیادی را از بین هتل های بین المللی کیش به خود جلب نموده است .

امکانات رفاهی هتل بین المللی پارمیس کیش:

هتل پارميس  خدماتی را برای مسافران  تور کیش  خود دارد همچون  ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت،خدمات رايگان  از جمله  صبحانه و نهار به صورت بوفه ، سرو  انواع ميوه  در عصر و سرو چاي و قهوه در اتاق می باشد. این  هتل  دارای چهار رستوران، دو رستوران با انواع  غذاهای ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى خاص و شیک  دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، استخر و سونا و جكوزي  مي باشد. 

 

هتل ترنج کیش

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام شده است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت بنا این هتل دریایی تحقیقات عظیمی در کل جزیره زیبای کیش انجام شده است  و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎ بنابراین هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه ناب با اکوسیستم طبیعی ساخته شده است .این هتل شامل 100 سوییت که همگی بر روی دریا بنا شده و دارای کف شیشه ای ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و  همین طور دارای ‏بالکن اختصاصی می باشد. سوییت ها با اسکله ای چوبی به طول تقربی یک کیلومتر به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به تصویر می کشد .

 

 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز،یک فاز هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی تعریف شده است و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج همیشه فارس را دارا می باشد. و همین طور سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن ورزشی ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می دهد می توان به وجود آتلیه عکاسی ،خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس برای میهمانان تور کیش اشاره کرد. ‏

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشین های گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می شود‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه صورت می گیرد. هتل دارای ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه و نیز ترانسفر روزانه به مراکز خرید برای میهمانان تور کیش می باشد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ ‎ 

 

 ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های 5 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش,امکانات هتل 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

کشتی تفریحی کیش

یکی از لذت بخش ترین تفریح های کیش گشت و گذار در آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس با کشتی تفریحی کیش می باشد . کشتی های تفریحی شبانه که در آب هاي اطراف جزيره کيش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه پیدا می کند و همین طور به همراه با پذیرایی از مهمانان تور کیش، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد. 

آب های اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهی هاي تزئينی و خوراکی، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايی و ... است. با کشتی های آکواریوم و قايقهاي کف شيشه ای تماشای اين زيبايی ها امکان پذیر می باشد. که این کشتی ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند، طى عبور از نواحى مختلف ساحل مسافران تور کیش می توانند مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا راببینند. گشت کشتی های آکواریوم معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی است.کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را برای مسافران تور کیش نيز فراهم کرده اند.

 

 

 

 

به خاطر ساحل زیبا  و ارام  کیش  تقریباٌ همه نقاط آن در سرتا سر جزیره برای شنا و انواع ورزش های دریایی مساعد می باشد. یکی از ورزش های پرهیجان و جذاب برای  مسافران تور کیش شاتل سواری می باشد.بازی شاتل در جزیره کیش به این صورت است  که افراد باید دارای  ماهيچه هايی  کاملا قوی باشند چرا که هنگام دور زدن قايق نيروی گريز از مرکز آنها را به داخل دريا پرتاب ميکند و سوار کاران بايد بتوانند مقاومت کنند تا داخل اب نیفتند.

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل شایگان کیش

هتل  شایگان کیش از جمله هتل های مدرن 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره  کیش برای شما گردشگران عزیز به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل  شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش، کنفرانس, جلسه و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش  شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .

 

 

مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از سفر خود لذت ببرند.    

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام گرفتن از معماری باستانی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی نظیر ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز  تور کیش رقم  میزند. این هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیریست که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما مسافران بر جای خواهد گذاشت.

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما مسافران تور کیش  با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش، امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

 پایاب کیش

يكي از مکان های گردشگری جزيره زیبای کیش پاياب كيش است.

 

پاياب كيش قذمتی دو هزار ساله دارد که در نزديكي آن درخت سبز واقع شده است. مسافران عزیز تور کیش میتوانند علاوه بر تماشای محوطه و طبیعت زیبای درخت سبز، از پایاب تاریخی هم دیدن کنند. هوای مطبوع، مخصوصا در فصل تابستان، توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش را به این جاذبه گردشگری زیبا و دلپذیر جلب کرده است و موجب سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش شده است.

پاياب كيش، دهليزی در سطح زمين است که با تعداد زیادی پله به زير زمين مي رسد که در اطراف چاه قنات شيب تند میشود و روشنايي آن از دهانه چاه گرفته شده است. هر چه عمق چاه بیشتر باشد، تعداد پله هاي آن نیز بیشتر مي شود. از این رو آخرين پله، مکانی خوب برای استراحت گردشگران میباشد. 

محوطه پاياب كيش بعد از بازسازی کاملی که چند سال پیش داشته، به محیطی ناب با طبیعتی زیبا و هوایی دلپذیر تبدیل شده است که مسافران محترم تور کیش با وجود چايخانه و رستوران های اطراف مجموعه، با غذاهاي سنتي ايراني، سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش را داشته باشند، همچنین با لحظات لذت بخشی که در پایاب کیش می گذرانند، توجه تعداد زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است.

 

کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش یکی از مکان های ورزشی و تفریحی جزیره کیش است و جز بزرگ ترین پیست خاورمیانه میباشد که لحظاتی خاطره انگیز را برای گردشگران رقم میزند و در یاد مسافران عزیز تور کیش ماندگار میکند. 

کارتینگ در ایران

45 سال پیش، ماشین های کار یا همان کارتینگ برای اولین بار توسط دو ایرانی وارد کشورمان شده است و با استقبال گردشگران قرار گرفت. از این رو رقابت های کارتینگ قهرمانی کشور همه ساله در ده مرحله برگزار می شود و نفراتی که بیشترین امتیازها را کسب می کنند، به رقابت های جهانی اعزام می شوند.

ایران اولین بار در مسابقات جهانی سال ۲۰۰۶ ژاپن شرکت کرد؛ پس از آن دو بار دیگر هم در رقابت های جهانی شرکت کرد، اما بزرگ ترین افتخار را در سال ۲۰۱۰ و در ایتالیا به دست آورد.

 

کارتینگ کیش ۸۰۰ متر طول دارد و دارای موتورهای چهار چرخ  (ATV) و ماشین های کنترل از راه دور میباشد. گردشگران عزیز تور کیش در این پیست لحظاتی جذاب و به یادماندنی را با این ورزش خواهند داشت. جهت استفاده از کارتینگ کیش برای مسافران، باید حداقل 10 سال سن و حداقل قد 140سانتی متر داشته باشد و برای سنین زیر 16 سال حضور والدین الزامی است.

 

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش، روبروی بازار ونوس در بلوار موج دریا به مساحت 6400 متر مربع در 6 طبقه با 160 باب اتاق واقع شده است.

هتل 4 ستاره گراند هتل کیش در موقعیتی مناسب، نزدیک به اماکن تجاری و خرید که اکثرا نیازی به وسیله نقلیه نیست،( فاصله هشت دقیقه ای تا فرودگاه و بازار زیتون )، در منطقه خوبى نسبت به دريا بنا شده است، از این رو نظر مسافران عزیز تور کیش را به خود جلب کرده است.

اتاق های این هتل، اکثرا مشرف به دريا بوده و داراى تراس و تهویه مطبوع و مناسبی مى باشند. هتل گراند کیش با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان تور کیش با ظرفیت، 200 نفر می باشد. 

  

امکانات رفاهی هتل گراند کیش:

پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، یخچال با ميني بار ،TV ( ماهواره )، صندوق امانات ، سوئیت ، چايخانه سنتي ،كافي شاپ 24 ساعته ( با ارائه ناب ترین نوشیدنی ها), اینترنت ، سرویس ( فرنگی - ایرانی )، پارکینگ ، لابی ، فروشگاه و غرفه ،  تاکسي سرويس ، .صبحانه و ترانسفر ، رستوران ( با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی )، آرایشگاه، خشکشوئی.

مسافران محترم میتوانند با کرایه ماشین بدون راننده لحظاتی دلپذیر در گردش جزیره داشته باشند.

امکانات ورزشی - تفریحی هتل گراند کیش:

 سالن ورزش، استخر، ماساژ، زمین تنیس، دارت، بیلیارد، فوتبال دستی.

پرسنل این هتل با تسلط به زبان های عربی و انگلیسی، در محوطه ای زیبا و مزین به آب نما و آکواریوم آب شیرین در لابی پذیرای میهمانان عزیز تور کیش هستند.

 

هتل مهتاب کیش

 هتل مهتاب، هتلی 4 ستاره در خیابان امیر کبیر کیش است که در سال ۱۳۹۳ بصورت واحد های آپارتمانی بصورت منحصر بفردی ساخته شده است.

در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل آموزش دیده و اتاق هایی مشرف به دریا، اقامتگاهی آرام را برای استراحت میهمانان محترمتور کیش رغم زده است.

امکانات رفاهی هتل مهتاب کیش

صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های تازه ) ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی - ایرانی ) و محوطه سرسبز هتل. در این هتل با ارائه امکانات رفاهی و ترانسفر فرودگاهی آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل مهتاب کیش

 هتل چهار ستاره مهتاب بصورت واحد های آپارتمانی در سال ۱۳۹۳در خیابان امیر کبیر کیش بصورت مدرن بنا شده است.

در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل مجرب و ترانسفر فرودگاهی و اتاق هایی رو به دریا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش میباشد.

 

در هتل مهتاب کیش با امکانات رفاهی چون: "صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های ناب ) ، رستوران ( با ارائه غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی- ایرانی ) در محوطه سرسبز  هتل ، اقامتگاهی دلپذیر را برای استراحت مسافران عزیز تور کیش مهیا کرده است.

 

 

 

هتل هليا کیش

هتل چهار ستاره هلیا در سال 1382 بین دو میدان امیرکبیر و ساحل، با فاصله ای کمی از دریا بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه با 62 باب اتاق و 225 عدد تخت در محوطه ای سرسبز با آبنماهای زیبا در جزیره کیش میباشد.

 

هتل هلیا کیش در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش نزدیک به مراکز ورزشی، مراکز خرید و بازارها قرار دارد که با حضور پرسنل هتل، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز داخلی و خارجی است. از این رو با ایجاد برنامه های تفریحی و تخفیف های ویژه اقامتگاهی لذت بخش را برای میهمانان عزیز تور کیش مهیا کرده است.

کادر مجرب هتل با استقبال فرودگاهی و اجاره اتومبیل مدرن برای گردش در جزیره آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور تور کیش می باشد.

در هتل هلیا کیش سیستم اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ،برق اختصاصی است و با سرویس کافی شاپ در اتاق، آماده سرویس دهی به مسافران محترم تور کیش می باشد.

 امکانات تفریحی - رفاهی هتل هلیا کیش:

پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، سالن ( جلسه و همايش - کنفرانس )، فروشگاه، رستوران (انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و با وعده های صبحانه با بوفه کامل و منوی آزاد) ، چایخانه سنتی سارا در محیطی آرام و دلپذیر ، سرویسهای مجهز, TV (کانالهای ماهواره ایی )، صندوق امانت ، مینی بار ،لابی ، کافی شاپ 24 ساعته (با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک )، اینترنت . خشکشویی و فروشگاه.

علاوه بر این، امکانات تفریحی - ورزشی از جمله سالن ورزش، سالن بدنسازی ،استخر، سونا و جكوزي، ماساژ جهت پر کردن لحظاتی شاد و دلپذیر برای مسافران تور کیش را  فراهم کرده اند.

 

 مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ، هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

 پایاب کیش

پاياب كيش يكي از جاذبه هاي گردشگری جزيره زیبای کیش میباشد. پایاب دو هزار ساله، در نزديكي منطقه درخت سبز ، بصورت دهليزی در سطح زمين قرار دارد که در كناره های چاه قنات با شيب تند حفر میشود و با تعداد زیادی پله به زيرزمين مي رسد. روشنايي پاياب از دهانه چاه گرفته میشود. 

از این رو با افزایش عمق چاه؛ تعداد پله هاي آن نیز بیشتر مي شود که اطراف آخرين پله، جایگاه مناسبی برای استراحت گردشگران تور کیش میباشد.

محوطه پاياب كيش چند سال گذشته بازسازی شده است، از این رو با وجود طبیعت زیبا و هوای خوب و دلپذیر و با چايخانه و رستوران های اطراف محوطه، لحظات لذت بخشی را برای گردشگران ایجاد کرده، همچنین با ارائه غذاهاي سنتي ايراني نظر مسافران تور کیش را جلب کرده است. 

 هوای مطبوع مجموعه پاياب كيش، بخصوص در فصل تابستان، توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. گردشگران عزیز میتوانند با تماشای نماهای تاریخی و درخت سبز دیدنی، سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش را برای خود رغم بزنند.

 

 

 

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا 

پارک ساحلی میرمهنا در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش در سال 1385 واقع شده، که اسکله تفریحی و ماهیگیری میرمهنا نیز در این پارک جای گرفته است و امتداد آن از مسجد خاتم الانبیاء تا میدان جاسک میباشد.

این پارک ساحلی میرمهنا با دو بخشی که دارد، مسیر اول از " مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری " است، در این فاز مساحت 41 هزار متر مربع با مسیرهای پیاده رو برای گردشگران تور کیش، آلاچیق ها و محل پخت کباب و پارکینگ، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ها، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی و مسیر دوچرخه، بوفه و چایخانه دیده میشود. مسیر دوم  " بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک " میباشد، در این فاز دوم به مساحت حدود 50 هزار متر مربع محوطه ای برای بازی کودکان است که نزدیک مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان میباشد.

 

گردشگران تور کیش می توانند با ماهی گیری بر روی اسکله پارک ساحلی میرمهنا، لحظاتی دلپذیر را برای خود رغم بزنند. با وجود 4 پله در طول اسکله به راحتی گردشگران عزیز میتوانند سوار قایق ها شوند. همچنین مسافران محترم تور کیش با تماشای مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور و پیاده روی بر این اسکله و تماشای لاک پشت های آزاد، سفری به یاد ماندنی داشته باشند.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل پارس نیک کيش

یکی ار هتل های خوب و تمیز جزیره کیش هتل 3 ستاره پارس نیک است که در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است. هتل پارس نیک کيش دارای اتاق های تمیز با امکانات خوب و عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. کافی شاپ این هتل دارای انواع دسر ها و نوشیدنی ها و رستوران با انواع غذاهای متفاوت مخصوص مسافران تور کیش می باشد. در فضای باز این هتل چایخانه سنتی بسیار زیبا موجود می باشد. فاصله این هتل کمتر از ۱۰ دقیقه از بازار زیتون، مریم، مروارید و ونوس می باشد. مسافرانتور کیش با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل پارس نیک کيش:

کافی شاپ, رستوران, چایخانه سنتی, خدمات خانه داری, کرایه اتومبیل, تاکسی و ... که برای مسافران تور کیش می باشد.

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ، هتل پارس نیک کيش ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي جزیره كيش بنا شده است و با طراحی منحصر به فرد خود در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است . فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت ،نورپردازیها ،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها ، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲ غرفه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان و گردشگران تور کیش قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

 

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش یکی از منحصر به فرد ترین و مدرن ترین بازارهای جزیره کیش می باشد که هم از لحاظ موقعیت جغرافیایی و هم از لحاظ زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزء بازارهای طراز اول جزیره ی کیش محسوب میشود.  این  بازار بین المللی در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش قرار دارد و از 4 طبقه تشکیل شده است  این مکان با سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار موجب جذب اكثر نمايندگيهاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) شده و توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را برای خرید و یا بازدید به خود جلب می نماید.  همچنین فضاهاي سبز در اطراف این بازار با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای مسافران تور کیش ایجاد کرده است.

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,مراکز خرید معروف کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مکان های خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد